Одељење за урбанизам, стамбено-комуналне и имовинске послове

Руководилац: Taтјана Стаменковић

Контакт телефон: 025 466 089

Е-маил адреса: urbanizam@odzaci.rs

 

Одељење за урбанизам, стамбено-комуналне и имовинско-правне послове обавља управне, стручне и административно-техничке послове у непосредном спровођењу закона и других прописа из области урбанизма, грађења, имовинско-правних и стамбених послова и то:

 

  • учествује у изради просторног плана општине и урбанистичких планова и припрема нацрте одлука о изради и доношењу планова;
  • стара се о излагању планских докумената на јавни увид;
  • обезбеђује копије катастарског плана и дигиталних записа, катастра подземних и надземних водова и прикупља податке за потребе израде одлука о изради урбанистичких планова;
  • организује јавну презентацију урбанистичких планова и просторног плана јединице локалне самоуправе;
  • потврђује усклађеност урбанистичког пројекта, пројекта парцелације и препарцелације и елабората геодетских радова са просторним планом и урбанистичким плановима;
  • издаје Информацију о локацији;
  • обавља послове из поступка обједињене процедуре: издавање локацијских услова; издавање грађевинске дозволе; пријаву радова; издавање употребне дозволе; за прибављање услова за пројектовање, односно прикључење објеката на инфраструктурну мрежу; за прибављање исправа и других докумената које издају имаоци јавних овлашћења, а услов су за изградњу објеката, односно за издавање локацијских услова, грађевинске дозволе и употребне дозволе из њихове надлежности, као и обезбеђење услова за прикључење на инфраструктурну мрежу и за упис права својине на изграђеном објекту и за утврђивање кућног броја ;
  • води регистар обједињене процедуре;
  • подноси захтеве РГЗ за упис права својине на објектима, односно посебним деловима објеката;
  • oбрачунава доприносе за уређење грађевинског земљишта;
  • обавља послове у вези издавања одобрења за уклањање објеката;
  • обавља послове у поступку озакоњења објеката;
  • доноси акта, из надлежности општинске управе, у складу са Законом о безбедности саобраћаја;
  • oбавља послове вођења јединствене евиденције непокретности у јавној својини општине;
  • обавља послове у вези експропријације и административног преноса грађевинског земљишта и зграда, деекспропријације, депоседације,
  • обавља послове у вези успостављања права службености,
  • обавља послове у вези утврђивања земљишта за редовну употребу објекта, води поступак престанка права коришћења на грађевинском земљишту,
  • обавља послове урбане комасације;
  • води поступак претварања права коришћења у право својине уз накнаду;
  • води поступак доношења решења о промени намене пољопривредног у грађевинско земљиште;
  • прикупља документацију и припрема материјал за разматрање и усвајање од стране надлежних органа у вези са поступцима прибављања и располагања непокретном имовином,
  • обавља послове у вези утврђивања назива улица и тргова;
  • води регистар стамбених заједница и обавља послове у спровођењу прописа у области становања;
  • води стручне и административне послове у поступку откупа и отуђења станова у својини општине,
  • спроводи поступак исељења бесправно усељених физичких лица;
  • припрема нацрте одлука, решења и закључака које доноси Скупштина општине, Председник општине, Општинско веће и начелник Општинске управе из делокруга рада Одељења, учествује у изради и даје мишљење на нацрте и предлоге одлука и других нормативних аката из ове области;
  • oбавља стручне послове израде програма обезбеђења просторно планске документације, анализира и прати стање у области урбанизма, просторног планирања и плана пословног простора, предлаже решење за израду и уређење простора, расподеле, продаје и коришћење стамбеног простора и станова,
  • координира послове имовинско-правне припреме планске документације са надлежним одељењима и предузећима;
  • предлаже План постављања привремених монтажних објеката,
  • спроводи поступак давања на коришћење грађевинског земљишта у јавној својини општине за постављање монтажних објеката,
  • обавља стручне и административне послове у поступку давања у закуп пословног простора у јавној својини општине Оџаци;
  • обавља стручне и административне послове отуђења, размене и давања у закуп и прибављања грађевинског земљишта у јавној својини,
  • води евиденцију и прати уговоре о закупу грађевинског земљишта,
  • обавља стручне послове у поступку отуђења, размене, давања у закуп и прибављање грађевинског земљишта у јавној својини,
  • врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама Скупштине општине и по налогу Начелника Општинске управе

 

ОБРАСЦИ - ЗАХТЕВИ: 

1. ИНФОРМАЦИЈА О ЛОКАЦИЈИ

2. ПОТВРЂИВАЊЕ ПРОЈЕКТА ПАРЦЕЛАЦИЈЕ/ПРЕПАРЦЕЛАЦИЈЕ

3. ПОТВРЂИВАЊЕ УРБАНИСТИЧКОГ ПРОЈЕКТА

4. УВЕРЕЊЕ ЗА РАДОВЕ ЗА КОЈЕ СЕ НЕ ИЗДАЈЕ ДОЗВОЛА

5. ВИДЉИВОСТ ОБЈЕКТА

6. ПРОМЕНА НАМЕНЕ ПОЉОПРИВРЕДНОГ У ГРАЂЕВИНСКО ЗЕМЉИШТЕ

7. ЗАУЗЕЋЕ ЈАВНЕ ПОВРШИНЕ

8. РЕГИСТРАЦИЈА СТАМБЕНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ

9. УВЕРЕЊЕ ЗА УПИС У КАТАСТАР

 

ТАКСЕ И НАКНАДЕ ПО ЗАХТЕВИМА:

ТАКСЕ И НАКНАДЕ

 

TOP